A TERMÉKEK ÁTVÉTELE, SZÁLLÍTÁS
Az Eladó a szerződés létrejötte után, amennyiben a megrendelt termékek raktáron vannak, haladéktalanul, amennyiben a termékek nincs raktáron, úgy a beszerzését követően csomagolja a megrendelt termékeket. A termékek a Vevő választása szerint vagy kézbesítő (futárszolgálat) igénybevételével kerülnek kiszállításra a Vevő által megadott címre vagy a 1191 Budapest, Vak Bottyán u. 14. szám alatt vehetők át. A futárszolgálat útján történő kézbesítést a GLS Hungary Kft. végzi a termékek részére történő átadásától számított 1-2 munkanapon belül, munkanapokon 8-17 óra között.
Általános teljesítési határidő:
Eladó a megrendelt termékeket az alábbi időn belül csomagolja és szállítja, illetve átadja a futárszolgálatnak:
– amennyiben a termékek raktáron vannak, utánvételes fizetés esetén a megrendelés visszaigazolásától számított 1-3 munkanapon belül, előre utalás esetén a teljes vételárnak és a szállítási költségnek Eladó bankszámláján történő feltüntetését követő 1-3 munkanapon belül.
– amennyiben a termékek nincsenek raktáron, úgy Eladó előre utalás esetén a teljes vételárnak és a szállítási költségnek Eladó bankszámláján történő feltüntetését követő 1-3 munkanapon belül megrendeli a termékeket, és 1-3 héten belül szállítja azokat.
Az oldalon feltüntetett, illetve egyéb formában jelzett szállítási határidő minden esetben várható szállítási időt jelent. A kiszállítás tényleges időpontja a kézbesítőtől függ, ezért az előzetesen, tájékoztató jelleggel jelzett szállítási határidőtől való eltérésért Eladó semmilyen felelősséget nem vállal.
A sikertelen kiszállítás költségei – amennyiben a kiszállítás a Vevőnek felróható okból hiúsult meg – a Vevőt terhelik. Az ismételt kiszállításra a sikertelen kiszállítás költségeinek megfizetése esetén kerül sor. Amennyiben a Vevő a sikertelen kézbesítés napjától számított 14 napon belül a sikertelen kézbesítés költségét nem fizeti meg Eladónak, az Eladó a szerződéstől elállhat.
A szállítás díja: nettó 50.000 forint feletti vásárlás esetén ingyenes, egyéb esetben 1500 Ft.
A küldemény sértetlenségét érintő reklamációt Eladó abban az esetben fogad el, ha a kézbesítéskor a csomag átvételét annak sérülése miatt a Vevő megtagadja, és erről a kézbesítővel jegyzőkönyvet vetet fel.
Mennyiségi kifogásra vonatkozó reklamációt Eladó abban az esetben fogad el, ha a kézbesítéskor a Vevő erről a kézbesítővel jegyzőkönyvet vetet fel.
Az Eladó a megrendelést, illetve a megrendelés teljesítését követően is a Vevő rendelkezésére áll a bolt@alarmzona.hu e-mail címen, és hétköznap 8-17 óra között a 06 (1) 282-95-80 telefonszámon.